donderdag 4 maart 2010

Bijna vintage

Van Saskia kreeg ik laatst een paar heel mooie lappen stof uit haar voorraad, die ze aan het opruimen was. Ik vind het altijd erg leuk om iets te hergebruiken of iets te maken van een lap met een verhaal. Ze vertelde dat de groene stof met bloemetjes over was van twee jurkjes die ze ooit voor haar dochters maakte. Deze en één van de andere stoffen met een klein dessin vond ik heel leuk voor etuitjes. Inmiddels heb ik er een paar gemaakt die nu in de shop te koop zijn.

De groene stof heb ik ook gebruikt om te verwerken in twee kleine hartjes voor de beide dochters. Door de rode accenten staat de rode stof met witte stipjes van de achterkant er heel leuk bij.

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Marion
Welkom op mijn blog. Je ziet hier wat ik maak en wat er in mijn webwinkeltje Sheepy te koop is. Wil je iets vragen of opmerken over mijn maaksels, laat het me weten via post[at]sheepy.nl.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Webwinkel & Hyves