zondag 7 november 2010

Stoffen bal voor baby


Mirjam vroeg me van de week of ik ook stoffen ballen maakte, zij wilde er graag eentje als kraamcadeau geven aan (het zoontje van) een vriendin. Nu had ik wel eens geprobeerd om zo'n patchwork bal van vijfhoekjes te maken, maar het was best moeilijk om die precies rond te krijgen. Maar natuurlijk kan het ook iets eenvoudiger, met "partjes" zoals bij een gesneden sinaasappel. Het patroon was snel te vinden op het blog van Tanya Whelan, dat trouwens altijd de moeite waard is om te bekijken. Met deze dino-draakjes is het een stoer en toch lief cadeautje geworden. Heel leuk om weer eens iets nieuws uit te proberen, vooral om combinaties van stoffen te kiezen. Natuurlijk heb ik er ook gelijk een paar voor de Sheepy shop gemaakt!

0 reacties:

About Me

Mijn foto
Marion
Welkom op mijn blog. Je ziet hier wat ik maak en wat er in mijn webwinkeltje Sheepy te koop is. Wil je iets vragen of opmerken over mijn maaksels, laat het me weten via post[at]sheepy.nl.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Webwinkel & Hyves